نمایندگی فروش سیلندرهای استاندارد ایرتک (AirTac)

  1. خانه
  2. دسته‌بندی نشده
  3. نمایندگی فروش سیلندرهای استاندارد ایرتک (AirTac)

گروه صنعتی کاسپین تأمین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی، تجهیزات الکترونیکی، مکانیکی و هیدرولیکی با فن آوری های نوآورانه به سرتاسر کشور می باشد. ما با استفاده از نیاز سنجی بازار داخلی و همچنین کاوش نیازهای آینده نزدیک صاحبان صنایع و خدمات، نه تنها به رفع نیازهای روز ایشان اقدام می کنیم، بلکه با معرفی محصولات فناورانه آنها را به ارتقای سطح فن آوری ها تشویق می کنیم. در این راه معرفی برندهای معتبر جهانی و محصولات فناورانه آنها از جمله سرفصل های اصلی گروه صنعتی کاسپین بشمار می رود. در همین راستا و در ادامه مطالب پیشین به معرفی نوع خاصی از محصولات شرکت ایرتک (AirTac) یعنی سیلندرهای استاندارد این شرکت می پردازیم.

شرکت تایوانی ایرتک که فعالیت خود را از سال 1988 در زمینه تولید تجهیزات پنوماتیکی آغاز کرد،  تولیدکننده اجزای کنترلی و Actuator می باشد. سیلندرهای استاندارد از زمره فعال سازها یا Actuator می باشند که در انواع و سریهای مختلف توسط شرکت ایرتک تولید و به مشتریان عرضه می شوند. در ادامه به معرفی انواع این سیلندرهای استاندارد می پردازیم.

انواع سیلندرهای استاندارد AirTac

سیلندهای استاندارد ایرتک در سریها و مدلهای زیر تولید  وبه مشتریان عرضه می شوند:

سیلندر سری SC:

سیلندرهای استاندارد پنوماتیکی سری SC از جمله محصولات ایرتک هستند که دارای سیستم آب بندی پیستون متناسب با ساختار آب بندی دوطرفه هستند، لوله سیلندر و کلاهک جلو/ عقب آن توسط میله های اتصال با قابلیت اطمینان بالا بهم متصل می شوند، در مقایسه با استاندارد سیلندرها یعنی ISO 15552 دارای همان سوراخها با طول کوتاه تر هستند، دارای قطعات یدکی و سیلندرهای با مشخصات متنوع و آپشنال بوده و مواد آب بندی آن با مقاومت دمایی بالا متناسب با استانداردهای عملکردی تا 150 درجه سانتیگراد هستند. سیلندرهای سری SC دارای عملکرد دوگانه هستند، همچون هر تجهیز پنوماتیکی دیگر محرک بادی دارند، فشار عملیاتی بین1/5 تا 10 بار راتحمل می کنند،  فشار آبی آن ها حدود 15 بار است، دمای عملیاتی از منفی 20 درجه سانتیگراد تا 70 درجه سانتیگراد را تحمل می کنند و نحوه نصب و استفاده از آنها با وجود قابلیت های فناورانه بالا بسیار ساده است.

سیلندر سری SC با سایز سوراخ بالا:

این محصولات متناسب با استاندارد ISO6430 هستند، و همچون سیلندر سری SC ساختار آب بندی دوطرفه، متناسب با استاندارد ISO15552 با سوراخهای کوتاهتر و قطعات یدکی با مشخصات متنوع و متناسب با نیاز مشتری دارند. همچنین همچون سری SC سیلندرها دارای عملکرد دوگانه بوده و فشار عملیاتی 1/5 تا 10 بار را می پذیرند. اما بازه سرعت آنها بین 30 تا 500 میلیمتر در ثانیه است.

سیلندرهای SCT :

این نوع سیلندرها تجهیزات پنوماتیکی با کارکرد چند موقعیتی هستند. آب بندی پیستونهای این سیلندرها متناسب با ساختار آب بندی دوطرفه است. ابعاد آن کوچک است و عملکرد ذخیره گریس را دارد. و همچنین سوراخ پیستون آن می تواند در موقعیتهای متفاوت در کل فرایند عملیاتی قرار بگیرد. این محصول همچون موارد مشابه فوق دارای عملکرد دوگانه است، از محرک بادی تغذیه می کند، فشار عملیاتی آن بین 1.5تا 10 بار است و دمای عملیاتی آن نیز بین 20- تا 70 درجه سانتیگراد میباشد. اما دامنه سرعت بین 30 تا 800 میلیمتر بر ثانیه را پوشش میدهد.

سیلندر سری SAU :

این محصولات نیز دارای آب بندی پیستون متناسب با ساختار آب بندی دوطرفه هستند، کارکرد ذخیره روغن را دارند و سایر ویژگیهای محصولات فوق در خصوص ماهیت عملکرد، فشار عملیاتی، فشار آب را دارند. سیلندرهای سری SAU ایرتک نیز دارای بازه سرعت بین 30 تا 800 میلیمتر بر ثانیه هستند.

سیلندرهای استاندارد SAUF از نوع ولوی:

این محصولات دارای ولو یا شیر کنترل جریان هستند. کنترل آنها بصورت شخصی است و نیاز به ولوهای سلونوئید اکسترا وجود ندارد. از مزایای این سری از سیلندرهای ایرتک نصب ساده و فضای اشغال کم است و از این رو برای نصب در سیستمهای بزرگ مناسب هستند. ولوهای سلونوئیدی مورد استفاده در این محصول همانطور که گفته شد از نوع اکسترا نیستند، فشار عملیاتی از 0/15 تا 0/8 مگاپاسکال را تحمل می کنند و جنس متریال آنها از نوع آلیاژ آلومینیومی است. این ولوها همچنین نیاز به روغنکاری ندارند.

سیلندر استاندارد JSI:

مواد و متریال به کار گرفته در این سیلندر قابلیت آب بندی و عملکرد مقاومت دمایی بالا را فراهم کرده است، به طوریکه تا دمای 150 درجه سانتیگراد عملکرد خود را به خوبی و بصورت نرمال حفظ می کند. سیستم تنظیم بافر این سیلندر بسیار پایدارو  مستحکم است و  همچون سیلندرهای ذکر شده دارای عملکرد دوگانه، دمای عملکردی منفی 20 تا 70 درچه سانتیگراد و سرعت عملکردی بین 30 تا 800 میلیمتر در ثانیه است.

سیلندر استاندارد سری SGC:

این محصول مبتنی بر استاندارد ISO15552 بوده و سیلندرهای آن از آلیاژ آلومینیومی ساخته میشوند. سیستم آب بندی پیستون سیلندر SGC از دو آب بند Y شکل با ساختار یک جهته تشکیل شده است. این قابلیت به این دسته از محصولات ایرتک طول عمر بالا و فشار استارت پایین داده است. دامنه سرعت سیلندرهای SGC بین 30 تا 500 میلیمتر بر ثانیه است.

شرکت ایرتک علاوه بر محصولات بالا تولید کننده سیلندرهای استاندارد در سریهای SAI با استاندارد ISO 15552، سریSAIF از نوع ولوی، سری SAIL از نوع Locker، سیلندر استاندارد BASI، و سری TSAI با چارچوب راهنما است.

 

هر یک از این محصولات کارکرد و زمینه کاربردی خاص خود را دارند. همچنین نحوه نصب و راه اندازی و کنترل عملیات آنها نیز مشخصات ویژه خود را داراست. از این رو از صاحبان صنایع و خدمات درخواست می شود برای حصول اطلاعات بیشتر در این خصوص با گروه صنعتی کاسپین تماس حاصل فرمایند. گروه صنعتی کاسپین نمایندگی فروش سیلندرهای استاندارد ایرتک ( AirTac) را بر عهده دارد و آماده است شما را در زمینه مشاوره مهندسی انتخاب بهترین محصول کمک کند. همچنین ما با توجه به ارتباطات مستمرو پایدار با دفاتر فروش این شرکت در مراکز مختلف منطقه قادریم کلیه نیازهای شما در خصوص سیلندرهای استاندارد ایرتک اعم از استعلام قیمت، زمابندنی، تأمین و تحویل، خدمات تأمین و تحویل، آموزش نحوه نصب و راه اندازی، شیوه های نگهداری و تعمیرات و خدمات پس از فروش یاری رسانیم. کلیه این خدمات در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن در اختیار قرار داده می شوند. بنابراین خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با کانال های ارتباطی ما مندرج در وبسایت تماس حاصل فرمایید تا از کم و کیف این خدمات بهره ببرید.

 

لینک سایت AitTac

کپی مطالب بالا با ذکر منبع بلامانع است.

5/5 - (2 امتیاز)
تعداد بازدید ها : 362
فهرست